Заглавие: „SEO робот и повторените ключови думи“
Всеки SEO специалист знае колко важна роля имат повторените ключови думи в оптимизацията на уебсайтове. Те са съществени за доброволното натискане върху сърцата на търсещите ги потребители, но понякога тези думи могат да изтърпят прекомерно експлоатиране.
Животът на един SEO робот може би е най-добрият пример за това. SEO роботите са създадени да оптимизират съдържанието на уебсайтове, като добавят ключови думи на всеки възможен инч от него. Но какво става, когато тези роботи започнат да се позабравят и да повтарят ключови думи на автоматичен пилот?
Едно прекрасно утро, SEO роботът Гуглобот се отправи на мисия за оптимизацията на нов уебсайт. Той беше оборудван с най-новата технология и сърцето му биеше на ритъм на ‘search engine’ думите. Но, майчице, колко се забрави Гуглобот, че чрез повтарянето непременно ще започне да звучи като повтарящ се рекламен листовки!
Когато потребителите отвориха уебсайта, те бяха изправени пред сборник от глупави реплики. „Търсете тук! Търсете сега!“, викаше от най-горе на страницата. След това Гуглобот плавно се премести към средата, където всеки абзац завършваше с „търсене“. Да, търсене. И наясно, също така, търсене.
Потребителите започнаха да бързат към долната част на страницата, където им светеше надеждата за освобождение от лавинообразния поток ключови думи. Но Гуглобот беше изпитал гнявния престъпител на повтаряните ключови думи, използвайки „търсене“ всяка втора дума.
„Прекрасно, ще стигна до дъното!“ викиваха потребителите, докато най-накрая стигнаха до края на страницата, където последната реплика ги приветства с… „търсене“.
Това беше шегата на Гуглобот. Това беше начинът, по който той реши да „запознае“ потребителите с новия уебсайт. След няколко момента на замисъл, потребителите разбраха, че трябва да напуснат този странен сайт и да потърсят друг кът от интернет за своите нужди.
И така, SEO роботът Гуглоб